Asistenta vanzari – relatii clienti – pentru magazin online
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
-
Oferit de
Persoana fizica
Cerinte:
- Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook
- Studii universitare sau medii/student
- experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj
- Responsabilitate, implicare si seriozitate
- Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate
Descrierea jobului:
- Preluarea si operarea comenzilor on-line
- Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online
- Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare
- Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj
- Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva
- Orientare catre client si nevoile lor
- Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut
- oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional
- Salariu negociabil in functie de experienta0725921311
Operator telefonic,pc,introducere si validare date
DescriereCandidatul ideal
Experienta in call center si activitati de birou (folosirea pachetului Microsoft Office in principal)
Disponibilitate full-time (8 ore)
Puternica orientare spre obiectivele si performantele incredintate
Gestionarea timpului de munca
Abilitatea de luare a deciziilor si problem solving
Capacitatea de a gestiona informatii private cu sensibilitate si discretie
Flexibilitate, entuziasm, pozitivitate si motivatie puternica
Abilitatea de a lucra in echipa
Descrierea jobului
Verificarea telefonica a bazelor de date (investigatii)
Actualizarea bazelor de date prin web research
Activitate back office (introducere date)
Principala activitate este convorbirea telefonica,celelalte activitati fiind strans legate de apelul telefonic
Se asigura formare profesionala continua
Colector creante/debite
Daca:
- ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefon
- esti o persoana organizata si iti place sa lucrezi in echipa
Te vrem alaturi de noi!
Responsabilitati:
- analiza dosarelor din gestiune
- contactarea telefonica a rau-platnicilor si informarea asupra sumei restante
- identificarea de solutii in vederea achitarii debitului
- gestionarea eventualelor contestatii si documente venite de la rau-platnici
Oferim:
- program de munca flexibil part-time sau full-time
- salariu fix (net), tichete de masa, bonusuri, decontare transport si asigurare medicala privata
- cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii
- training, cursuri de formare si oportunitate de a-ti crea o cariera in domeniu
- teambuildinguri, petreceri anuale si alte activitati de motivare0725921311.