Asistenta vanzari relatii clienti pentru magazin online Bacau
-
Oferit de
Persoana fizica
"Cerinte:
- Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook
- Studii universitare sau medii/student
- experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj
- Responsabilitate, implicare si seriozitate
- Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate
Descrierea jobului:
- Preluarea si operarea comenzilor on-line
- Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online
- Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare
- Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj
- Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva
- Orientare catre client si nevoile lor
- Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut
- oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional
- Salariu negociabil in functie de experienta".