Toată lumea folosește internetul drept sursă de informare și cercetare pentru o mulțime de domenii. Alegerea site-ului de vânzare, dar și modul în care a fost creat anunțul online sunt două dintre cele mai importante criterii care te ajută să promovezi și implicit să vinzi un produs. Mai jos îți vom spune care sunt regulile de bază pe care trebuie să le respecte un anunț online atunci când este promovat pe internet, pentru a atrage vizitatori și pentru a fi vândut.
Înainte de a publica un anunț online pe un site specializat de anunțuri, este important să acorzi atenție câtorva elemente esențiale. Scopul este acela de a atrage atenția cumpărăturilor și de a vinde, tocmai din acest motiv detaliile îți vor crește șansele. Ce ai de făcut:
Înainte de toate, fii în pielea cumpărătorului și gândește-te cum ai căuta tu produsul pe care urmează să-l promovezi online. Care sunt detaliile de care ai nevoie pentru a te convinge că acesta este anunțul pe care îl căutai? Iată câteva exemple:
Exemplu: Vând trotinetă electrică (brand) - caracteristicile produsului cele mai importante (baterie, capacitate, material). Dimensiunea produsului (câți cm) și starea produsului (produs nou, produs folosit, stare bună de funcționare, etc);
Descrierea produsului trebuie să fie completă și să conțină cât mai multe informații utile cumpărătorului. Cel mai important, descrie întotdeauna corect produsul, nu ascunde eventualele defecte și transmite date exacte. De exemplu, dacă anunțul tău este despre o trotinetă atunci transmite:
Din ce material este confecționată, ce accesorii conține, cum funcționează, ce încărcător are, ce baterie, ce motor, ce timp de încărcare, ce capacitate, etc.
Pozele trebuie să pună în valoare produsul pe care vrei să-l promovezi, iar pentru asta nu ai nevoie de un aparat foto profesionist, ci de atenție la detalii.
Înainte de toate, stabilește un preț corect pentru produsul pe care vrei să-l vinzi. Vizionează și alte anunțuri gratuite cu produse de acest gen și stabilește o oferă în funcție de prețul pieței și de starea produsului tău. Gândește întotdeauna un preț rezonabil, care te ajută să-ți vinzi produsul în timp util și nu să-ți blochezi anunțul pe o perioadă îndelungată de timp.
Pentru a lua legătura cu eventualii cumpărători, trece informații exacte despre tine. La ce număr de telefon te pot găsi cei interesați de produs, chiar și un număr de telefon suplimentar, o adresă de e-mail, nume și prenume.
Toate aceste informații corect structurate te vor ajuta să-ți promovezi orice anunț de vânzare și să obții rezultatele dorite în scurt timp de la publicarea sa.