Cum convingi vizitatorul să-ți cumpere produsul dintr-un anunț online
28-07-2020
# Sfaturi utile publicitate online

Când vrei să vinzi un produs pe internet, cel mai important este să te faci vizibil în mediul online. Însă, cum știi să valorifici corect prețul de plecare al unui produs și cum convingi vizitatorul să-ți cumpere produsul odată ce ai publicat un anunț online?

Publicarea unui produs pe un site specializat de anunțuri este primul pas pe care trebuie să-l faci pentru a vinde. Din teama de a nu ajunge la rezultatul dorit, mulți comercianți ajung să negocieze în defavoarea lor prețul unui produs și astfel ajung să vândă mult sub prețul pieței. Cum trebuie să procedezi atunci când vrei să vinzi, dar la prețul corect? Iată cum poți convinge vizitatorul să-ți cumpere produsul pe care îl comercializezi.

Demonstrează valoarea produsului pe care îl vinzi

Indiferent de produsul pe care urmează să-l vinzi, pune în fața cumpărătorului toate avantajele pe care acesta le are, deoarece întotdeauna cumpărătorul va aprecia valoarea produsului și va oferi prețul corect. Astfel, de exemplu, dacă alegi să vinzi un gadget de ultimă generație, pentru a demonstra valoarea produsului oferă detaliile pe care oricine trebuie să le cunoască:


  • Care este stare produsului - nou/second hand/perfect funcțional;

  • Ce garanție are produsul;

  • Adaugă posibilitatea de testare înainte de a-l cumpăra.

Toate aceste detalii îl vor convinge să investească într-un produs de calitate aflat pe un site online de anunțuri.

Argumentează-ți prețul

Dacă vizitatorii care îți urmăresc produsul încearcă să-l negocieze la un preț mult mai mic, argumentează care este motivul pentru care ceri acest preț. Scoate în evidență calitatea produsului prin detalii semnificative ale acestuia. Explică originalitatea produsului și calitatea materialelor, dar mai ales, pune accent pe calitate-preț.

Nu negocia prea mult din teama de a nu vinde

Orice produs care pleacă cu un preț de pornire mare, dar ulterior, în urma negocierii, ajunge la un preț prea mic, pare de calitate îndoielnică în fața cumpărătorului. Astfel, nu ajunge să faci concesii atunci când vine vorba de preț, mai ales dacă știi care sunt calitățile produsului pe care-l vinzi.

Creează-ți o poveste cu care să mulțumești clientul

Identifică nevoile cumpărătorului și spune-i o poveste care să se potrivească perfect cu dorințele lui. Vorbește de avantajele produsului și în ce măsură îl va ajuta pe viitor un produs ca acesta. Odată mulțumit, clientul se va întoarce întotdeauna la același furnizor. O tranzacție încheiată favorabil de ambele părți va aduce o colaborare pe termen lung între tine și cumpărător.

Așadar, în vânzări trebuie să ai întotdeauna încredere în produsele pe care le promovezi, în caz contrar, cumpărătorii vor simți lipsa argumentelor și vor încerca întotdeauna să negocieze în avantajul lor și dezavantajul tău. Nu uita că, dacă ai ceva de vânzare, cheia spre succes este întotdeauna un site specializat de anunțuri online.


ID: 32