Curs receptioner de hotel
-
Oferit de
Persoana fizica
Receptionerul asigura activitatile de la receptie,repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa ii intampine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine – sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor – sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. – sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou – sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel.
Competente dobandite:
• Comunicarea eficienta la locul de munca;
• Comunicarea intr-o limba straina;
• Munca in echipa;
• Organizarea locului de munca;
• Promovarea imaginii hotelului;
• Asigurarea efectuarii platilor;
• Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea şi plecarea clientilor;
• Oferirea de servicii hoteliere catre client;
• Rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Documente necesare pentru inscriere:
-cerere de înscriere.
-copie buletin / carte de identitate.
-copie certificat de naştere.
-copie certificat de căsătorie / divorț (în cazul doamnelor).
-copie act de studiu.
Plata cursului se poate face si in rate!!!
Durata: 2,5 luni
A.C.C.R.C INTERNATIONAL, Suc. Pitești
Str. Henri Coandă nr.4, Pitești
(în incinta internatului Liceului Nr.1, Dacia), et.1, Cam.15
Tel/Fax: 0348 423 350, 0760 033 358.