-
Oferit de
Persoana fizica
Clientul nostru este unul din cele mai cunoscute cazinouri, avand ca domeniu de activitate jocurile de noroc.
Responsabilitatile postului:
-Indeplinirea sarcinilor administrative;
-Gestionarea contractelor de munca ale salariatilor;
-Gestionarea docmunetelor si a altor aspecte conexe perioadelor de concediu de odihna si a altor perioade de lipsa ale angajatilor;
-Indeplinirea sarcinilor administrative conexe salariilor;
-Inregistrarea si verificarea evidentelor declaratiilor lunare conexe contractelor de munca;
-Comunicarea catre persoana insarcinata cu intocmirea statelor de plata, a datelor necesare acestor documente;
-Verificarea statelor de plata receptionate de la persoana respectiva si mentinerea contactului cu persoana mentionata;
-Gestionarea administrative a gratificatiilor, dotarilor (cafeteria, automobile, etc.);
-Participarea active in proiectele HR;
-Gestionarea sarcinilor de recrutare personal si angajarea candidatilor;
-Organizarea instruirilor, antrenamentelor, participarea active in cadrul evenimentelor interne;
-Participarea activa in proiectele HR;
-Intocmirea unor rapoarte pentru anumite persoane din conducere.
Cerinte necesare ocuparii postului:
-Studiile de specialitate in domeniu;
-Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
-Cunostinte de Limba Engleza;
-Cunostinte de Limba Maghiara, constituie avantaj.
Aptitudini necesare ocuparii postului:
-Punctualitate;
-Seriozitatate;
-Caracter deschis, proactiv;
-Spirit de echipa.
Se ofera:
-Salarizare atractiva;
-Mediu de lucru placut;
-Participarea la realizarea unui proiect totalmente nou, in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
-Posibilitatea la o relatie indelungata de munca.
Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon: 0728.572.880 sau
e-mail: recrutare@publiceuroconsulting.ro. Doar candidatii selectati vor fi contactati.