Operator callcenter part timefull time
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
Candidatul Ideal
Studii: medii, student sau absolvent facultate, preferabil de studii economice, limbi straine, comunicare sau sociologie;
Experientă/vechime: nu este necesara, insa ar fi un plus o experienta in domenii conexe relatiilor cu clientii;
Cunostinte: operare PC;
Limbi străine: engleza - nivel mediu;
Abilităti /calităti individuale: bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii, orientare spre gasirea de solutii, rezistenta la stres, capacitate de a invata rapid, spontaneitate, limbaj si vocabular adecvat, planificare si organizare, atentie la detalii si munca in echipa;
Alte cerinte: voce placuta, dictie buna, intensitate a vocii medie.
Descriere job
Oferi raspunsuri corecte, complete si prompte la solicitarile primite de la clienti si terti, potrivit limitelor de competenta stabilite intern (prin telefon si/sau email);
Preiei reclamatiile primite de la clienti si le solutionezi potrivit procedurilor in vigoare;
Cooperezi cu celelalte departamente implicate, in vederea obtinerii informatiilor necesare formularii unui raspuns adecvat pentru client;
Contactezi clientii, potrivit unor scenarii prestabilite;
Respecti standardele de calitate referitoare la preluarea apelurilor, tehnicile de sustinere a unei convorbiri telefonice, atitudinea pro-client.
Utilizatorul 21234
Anuleaza