Secretariat/Front office
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
03-02-2023

NESPECIFICAT

  • Mobilitatea postului Locatie stabila
  • Nivel studii Calificat

Candidatul Ideal
Scopul general al postului:

Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.

Cerinte:
Experienta minim 1 an pe un post similar; Foarte bune abliltati de comunicare si organizare; Atitudine proactiva; Abilitati de operare PC (Microsoft Word, Excel); Limba engleza - avansat; Punctualitate si responsabilitate; Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;

Descrierea jobului/Responsabilități:
Preia si directioneaza apelurile telefonice; Preia si transmite mesajele persoanelor corespunzatoare; Efectuează activităti administrative de rutină: primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei în cadrul firmei; Gestioneaza toate aranjamentele privind deplasarile si cazarile personalului companiei; Asigura buna organizare a protocolului.

Se ofera:
Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica;
Un mediu de lucru modern si dinamic;
Salariu motivant.

Pentru mai multe detalii:
Daria.

Telefon

Mesaj

SPECIALIST CONSULTING

0760698807
Suna Trimite SMS Anuleaza
68
ID: 2048374

SPECIALIST CONSULTING
Vezi toate anunturile
07xx - AFISEAZA
Salveaza anuntul Raporteaza anuntul

SPECIALIST CONSULTING

Vezi toate anunturile
ID: 2048374
68
Raporteaza

Anunturile similare