Secretariat/Front office
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
-
Mobilitatea postului
Locatie stabila
-
Nivel studii
Calificat
Candidatul Ideal
Scopul general al postului:
Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.
Cerinte:
Experienta minim 1 an pe un post similar; Foarte bune abliltati de comunicare si organizare; Atitudine proactiva; Abilitati de operare PC (Microsoft Word, Excel); Limba engleza - avansat; Punctualitate si responsabilitate; Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;
Descrierea jobului/Responsabilități:
Preia si directioneaza apelurile telefonice; Preia si transmite mesajele persoanelor corespunzatoare; Efectuează activităti administrative de rutină: primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei în cadrul firmei; Gestioneaza toate aranjamentele privind deplasarile si cazarile personalului companiei; Asigura buna organizare a protocolului.
Se ofera:
Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica;
Un mediu de lucru modern si dinamic;
Salariu motivant.
Pentru mai multe detalii:
Daria.