Trucuri care te ajută să faci cele mai bune fotografii pentru anunțuri de vânzare
04-10-2020
# Sfaturi utile publicitate online

Când te decizi să publici un anunț de vânzare pe un site specializat, formezi o primă legătură de comunicare cu potențialii cumpărători prin intermediul fotografiilor postate. Detaliile specifice produsului sunt ulterior informațiile de bază care te vor ajuta să vinzi în mediul online. Și pentru că imaginea produsului este un aspect esențial în vânzarea propriu zisă, iată câteva trucuri care te vor ajuta să faci fotografii de produs perfecte.

Tehnologia a avansat foarte mult, iar în momentul de față este un aliat de nădejde în multe domenii active din piață. Cu ajutorul unui telefon mobil performant poți vinde, cumpăra sau descoperi o mulțime de produse din toate colțurile lumii și poți intra în contact cu vânzători dornici să-și descrie caracteristicile produsului care te interesează. Înainte de toate, punctul de atracție al fiecărui anunț de vânzare de pe un site cu anunțuri online este fotografia produsului. Prin intermediul pozelor de calitate, cumpărătorii pot observa starea de funcționare a produsului. Așadar, iată de ce să ții cont înainte să publici un anunț online. Cum faci cele mai bune poze pentru un anunț de vânzare.

Fii atent la lentila camerei

Pentru că telefonul mobil este folosit zilnic, camera acestuia poate avea amprente sau chiar praf pe suprafață, iar asta poate duce la realizarea unor fotografii incorecte. Înainte de a face poze, asigură-te că ai curățat foarte bine camera telefonului și că lentila nu este prăfuită.

Focalizează imaginea și pune accentul pe lumină

Fotografia de produs trebuie să fie una luminoasă, în care să existe lumină naturală, fără efecte speciale. Nu ai nevoie de un telefon de ultimă generație, ci de lumina naturală, care să-ți evidențieze culoarea, materialul și calitatea produsului. Așadar, fă cât mai multe poze pe timpul zilei, atunci când lumina este foarte puternică, focalizează imaginea pentru a fi cât mai clară și nu folosi efecte care îți distorsionează imaginea produsului.

Nu face poze cu zoom

Produsul fotografiat trebuie să-și păstreze proporțiile și detaliile specifice, așa că nu folosi zoom doar pentru a evidenția anumite aspecte. Folosește-te de focusul camerei, de lumina naturală și păstrează dimensiunile reale ale produsului.

Folosește doar o fotografie principală

Concentrează-te pe o fotografie principală care să-ți evidențieze cel mai bine produsul, deoarece prima impresie va atrage cel mai mult atenția potențialilor cumpărători. Alege o fotografie de profil care descrie cât mai bine produsul, iar în pozele secundare folosește-ți imaginația și surprinde cât mai bine utilitatea produsului. Scoate în evidență valoarea produsului prin poze clare și de efect.

Toate aceste detalii de mai sus te vor ajuta să faci poze de calitate produselor pe care vrei să le vinzi pe internet, iar asta doar cu ajutorul telefonului mobil.

 


ID: 49