Vânzări online în timpul pandemiei - cum îți continui activitatea și în timpul carantinei
Dacă ai un site sau un magazin online, iar vânzările sunt principala sursă de venit, atunci cu siguranță ești îngrijorat de efectele pandemiei în ceea ce privește afacerea ta. Ce poți face pentru a-ți păstra afacerea și pentru a continua să faci vânzări online în această perioadă? Vezi câteva idei utile.
Este o perioadă dificilă pentru oricine și în special pentru afacerile care nu și-au stabilit un buget concret pentru promovare în mediul online. Ți-am pregătit un mic ghid cu câteva sfaturi utile care să te ajute să vinzi pe site-ul tău online.
În prezent, totul s-a mutat în online. Cu toții căutăm acum sfaturi și resurse care să ne ajute să trecem peste această perioadă, iar internetul este prima și cea mai la îndemână soluție ajutătoare. Toți clienții s-au mutat în mediul online, indiferent de vârstă, gen sau preferințe, și văd în comerțul online o sursă sigură de unde se informează și își fac cumpărăturile necesare.
Totuși, dacă vrei ca afacerea ta să fie înfloritoare și pe timp de pandemie, atunci asigură-te că pagina oficială a site-ului este construită astfel încât să-ți evidențieze produsele pe care le comercializezi. De ce trebuie să ții cont?
Dacă afacerea ta nu este încă populară pe internet, acum este momentul să te ocupi de acest pas. Apelează la o formă de publicitate care să-ți pune website-ul în valoare. Dacă nu stăpânești acest domeniu, trebuie să știi că există specialiști care te pot ajuta să compui anunțurile potrivite pentru audiența ta.
În vreme de criză, totul trebuie reorganizat, inclusiv sistemul de livrare. Asigură-te că poți onora comenzile din propriul oraș sau alte orașe, dacă este cazul, stabilește o colaborare cu o firmă de curierat și gândește în avans care ar putea fi toate cheltuielile, pentru a găsi metode de amortizare a sumelor.
Toate aceste demersuri te vor ajuta să-ți crești cifra de afaceri pe termen lung. Pandemia poate fi și o perioadă bună pentru orice website bine pregătit, care știe cum să-și promoveze corect produsele.