Ai un spațiu comercial ori o locuință pe care te gândești să o vinzi sau chiar să o închiriezi pentru a obține un venit suplimentar? Cea mai sigură metodă de a-ți promova spațiul este să publici un anunț online pe o platformă specializată de anunțuri, pentru a obține vizibilitate în rândul publicului. Iată de ce să ții cont când îți creezi anunțul de promovare pentru a obține rezultate favorabile.
Vizitatorii unui anunț online vor fi curioși să acceseze detaliile anunțului tău numai dacă îndeplinești câteva criterii. Iar pentru a nu da greș, noi te învățăm regulile de bază care îți cresc șansele să primești cât mai multe oferte.
Primul detaliu pe care un vizitator îl observă pe un site de anunțuri este titlul fiecărui produs ori serviciu promovat. Pentru că prima impresie este întotdeauna importantă, iată și câteva sugestii care te vor ajuta să creezi un titlu captivant:
Iată și un scurt exemplu. Dacă vrei să-ți vinzi mașina, atunci include cu exactitate în titlul anunțului: marca autoturismului, modelul, anul de fabricație, starea acestuia (nou, second-hand, în stare perfectă de funcționare, etc).
Următorul pas este să evidențiezi pe cât posibil produsul pe care vrei să-l vinzi ori să-l închiriezi.
Dacă vorbim despre o locuință pe care vrei să o închiriezi, atunci pune la dispoziția vizitatorului cât mai multe detalii conexe. De exemplu, pune accent pe zona în care este situat imobilul, care sunt facilitățile din zonă (mijloc de transport, magazine, farmacii, școli, grădinițe, etc), care sunt îmbunătățirile locuinței (interior și exterior, dacă este cazul), ce costuri aproximative sunt necesare pentru facturile lunare (un factor decizional pentru mulți dintre noi), etc.
Așadar, asigură-te că menționezi toate îmbunătățirile făcute, dar și ce lucruri mai pot fi adăugate pentru un plus de confort. Toate aceste informații detaliate sunt importante pentru orice tip de anunț pe care vrei să-l promovezi online.
Nu uita că și fotografiile evidențiază foarte bine anunțul pe un site online. Cu cât vei adăuga mai multe fotografii clare, cu atât vei avea mai multe șanse să primești cereri.
În final, asigură-te că anunțul tău este ușor de citit, cu detalii cât mai bine structurate și publică totul online. Nu-ți mai rămâne decât să aștepți oferte și să iei cea mai bună decizie.